Thursday 2 September 2010

Rahsia Perniagaan Digital

Kini, anda tidak perlu lagi risau tentang persaingan di pasaran antarabangsa yang begitu sengit... kerana ebook saya adalah jawapan kepada masalah anda.

Saya namakan ebook padat ini sebagai "Rahsia Perniagaan Digital"

...sebuah panduan ringkas yang ditulis khas untuk anda.

Ianya hanyalah setebal 42 mukasurat tetapi jangan salah anggap jumlah mukasurat dengan informasi yang terdapat di dalam ebook ini... kerana saya telah meneliti segala isi kandungannya dan memasukkan cuma informasi yang padat dan penting sahaja di dalam ebook ini.

Jadi, apa yang anda dapat semestinya amat berbaloi dengan pelaburan yang anda lakukan untuk ebook ini.

Berpandukan pengalaman saya selama 5 tahun di dalam bidang pemasaran internet dan penemuan terbaru mengenai pasaran tempatan yang seumpama lubuk emas dan belum diterokai ini, ebook terbaru "Rahsia Perniagaan Digital" akan menjawab banyak rahsia tersembunyi yang mungkin ramai usahawan tempatan tidak senang duduk dengan maklumat yang saya kongsikan bersama.

Lihat sahaja apa yang anda akan dapat di dalam ebook "Rahsia Perniagaan Digital":

Bagaimana untuk mendapatkan produk informasi tempatan dengan murah untuk dijual di Internet – Anda boleh mencipta produk informasi anda sendiri seperti ebook atau menggunakan cara yang saya akan bongkarkan di sini. Cara kedua adalah lebih mudah dan menguntungkan.

Bagaimana untuk menerima pembayaran melalui Internet – Anda perlu tahu bagaimana utnuk menerima pembayaran secara Online jika anda menjual produk anda sendiri. Terdapat 3 cara yang saya gunakan tetapi mana satu yang sangat sesuai untuk pasaran tempatan? Gagal untuk memahami perkara ini akan menyebabkan anda rugi 80% dari perolehan anda.

Bagaimana untuk mencipta pelbagai saluran pendapatan melalui Internet tanpa perlu mengeluarkan 10-20 produk anda sendiri - Ianya semudah membina link ke beberapa laman web pilihan anda. Anda akan mempelajari kemahiran ini di akhir ebook ini nanti.

Bagaimana untuk menjana pendapatan bulanan yang berterusan dan pendapatan tersebut mempunyai potensi untuk berkembang sehingga $ 4,957 atau lebih. Bahagian yang menarik sekali adalah anda memang memerlukan alatan ini. Jadi, kenapa anda tidak menjana pendapatan daripadanya?

Bagaimana untuk membina sebuah sistem yang boleh mencipta keuntungan daripada produk front-end dan juga back-end dengan mudah. Jika anda tidak mengetahui rahsia ini lagi, banyak usahawan yang menjana pendapatan yang lebih lumayan dengan menjual produk back-end daripada menjual produk front-end mereka dan ini merupakan klu kepada bagaimana perniagaan Internet anda patut beroperasi.

Bagaimana untuk menjadikan "alatan-alatan yang anda WAJIB ada' untuk membina perniagaan internet anda sendiri kepada sebuah saluran pendapatan yang mantap di Internet. Pilih syarikat X atau Ki_s_, tetapi Ki_s_ mempunyai potensi untuk menjana pendapatan tambahan. Jadi, kenapa pilih syarikat X?

Bagaimana untuk menggunakan usaha orang lain untuk menggandakan pendapatan internet anda. Dan anda nak tahu lagi? Mereka sangat gembira dan secara sukarelanya hendak membantu anda membina pendapatan anda disebabkan satu sebab yang KUKUH.

...dan banyak lagi yang saya akan bongkarkan di dalam!

Tetapi saya berikan AMARAN sekali lagi!

Ebook ini dicipta untuk anda mula mencipta pendapatan pertama anda melalui internet. Tiada hype atau ayat-ayat manis disini.

Dan berdasarkan pengetahuan dan pengalaman yang saya dapat sepanjang 5 tahun melakukan pemasaran melalui Internet, anda tidak akan silap dengan usaha membina perniagaan digital pertama anda.

Yang pentingnya... anda akan mendapat sebuah produk terbaik untuk dijual dan satu potensi untuk membina pendapatan berterusan secara Online anda cuma perlu klik url dibawah

http://www1.bisnesdigital.com/index.php?ref=wizurai73


No comments:

Search This Blog